Wyszukiwarka tagów

Tag: google
Znaleziono 45 pasujących wyników.
Wyniki zostały podzielone na kategorie.

Wybierz wiersz z nazwą interesującej Cię kategorii, aby zobaczyć wyniki wyszukiwania. Ponowne kliknięcie w ten wiersz anuluje przeglądanie wyników.

Aktualności SEO Wyników: 26

1.Zmiany w mapkach Google
  Do tej pory mapka z wynikami dotyczącymi firm lokalnych, działających w pobliżu ukazywała się w górnej części strony z  rezultatami wyszukiwania. Tuz obok pojawiały się bardziej...
2.Podwójne uwierzytelnianie w Google
Google wprowadza podwójne uwierzytelnienie, by zapewnić większe bezpieczeństwo użytkownikom swoich kont. Po wprowadzeniu zmian weryfikacja będzie obywać się w 2 krokach. Pierwszy etap, to podobnie...
3.Google Instant – kłopoty dla SEO?
Dzięki Google Instant wyniki wyszukiwania wyświetlane są jeszcze podczas wpisywania wyrażenia w wyszukiwarkę, a nie jak do tej pory dopiero po zatwierdzeniu przez „Enter” czy...
4.Zmiany w wyszukiwarce grafiki google.com.
Google.com wprowadza zmiany w wyszukiwarce grafiki, zauważalne już na pierwszy rzut oka. Po wskazaniu na konkretną grafikę w wynikach wyszukiwania,  zostaje ona powiększona. Przesuwa się na...
5.Google Search Stories - Fun czy Powerful Tools?
Ciekawe narzędzie, które wypuściło nie tak dawno Google pozwala na samodzielne, bardzo szybkie tworzenie krótkich filmików - "opowieści wyszukiwania". Google Search Story umożliwia...
6.Dłuższy długi ogon?
Poniższe zestawienie zawiera informacje zebrane z kilkunastu losowo wybranych stron. Są to strony z różnych branż, róznej wielkości i o różnej sezonowości. Jak widać w przypadku większości stron...
7.Pozycja frazy kluczowej w wynikach wyszukiwania a CTR
Prezentujemy drugą część badania mającego na celu zaprezentować jak rozkłada się klikalność użytkowników w wyniki wyszukiwania w zależności od pozycji.   Pod uwage wzięliśmy 500 fraz kluczowych...
8.Polska klawiatura w Gogole Images
Wchodząc dzisiejszego dnia na Google Images zauważyłem nową, ciekawą opcję polskie klawiatury dzięki której bez użycia klawiatury możemy wpisać zapytanie. Klawiatura dostępna jest zarówno dla...
9.Site a PageRank w Google
Wykonaliśmy niewielki test na 139 wybranych ręcznie popularnych i wartościowych katalogach stron. Nakłoniła nas do tego ostatnia wypowiedź Matta Cuttsa sugerująca, że wysokość PageRank (PR) strony ma...
10.W ubiegłym tygodniu...
Na łamach bankiera ukazał się artykuł wyszczególniający przyczyny kar - filt i ban - nakładanych przez Google. Jako, że był to artykuł sponsorowany i czas jego emisji się już skończył znaleźć można...
11.Płatne Google! ...i jest plotka
Podobnie jak w przypadku świńskiej grypy mieliśmy i nadal mamy do czynienia z nadmuchiwaniem powszechnej paniki przez media i podgrzewaniem atmosfery kolejnymi komunikatami w stylu: W szpitalu w...
12.Google usuwa PageRank Toolbar
O zamiarze usunięcia Toolbara ze wskaźnikiem PageRank napisał na swoim blogu David Naylor(Google will remove toolbar Pagerank). Ramionami wzruszą Ci, dla których PageRank był w zasadzie pustym...
13.Google vs. Bing
Badanie było przeprowadzone na grupie 21 osób, które wpisywały do wyszukiwarek testowe frazy: „Learn about eating healthy” i „Book a last minute vacation”. Pierwszy wniosek...
14.SEO Wars: Caffeine i SEO
Porównania wyników dla konkretnych fraz kluczowych i konkretnych stron pozycjonowanych różnymi technikami: WhiteHat SEO Fraza / słowo kluczowe Obecny silnik Google Google Caffeine keyword 1 5 4...
15.Kolejne źródło pomysłów na słowa kluczowe
Szukając pomysłu na słowa kluczowe dla naszej witryny (witryny naszego klienta) najczęściej korzystamy z "Narzędzia propozycji słów kluczowych" Google. W kolejnym kroku warto zastanowić się...
16.Dlaczego nie zarabiasz na Adsense?
Nie traktujesz tego jako poważnego przedsięwzięcia, biznesu. Nie podchodzisz do tego jak do normalnej pracy, tylko na zasadzie „spróbuję a nóż się uda”. Myślisz, że jak kupisz ebooka lub...
17.Nofollow & Google
Temat jako pierwsi do Polskiego internetu dostarczyli seonews.bynajmniej.pl i lexy.com.pl. W wielkim skrócie można powiedzieć, że Google zmieniając sposób przeliczania wskaźnika PageRank chce zmusić...
18.Malware Checker
Skutkiem ataku na stronę tego typu skryptów i aplikacji jest wyświetlanie ostrzeżenia przez google w wynikach wyszukiwania, oraz zaślepki: "Ta witryna może wyrządić szkody na Twoim...
19.Wpływ wersji językowej przeglądarki na wyniki wyszukiwania Google
Czynniki zewnętrzne mające wpływ na zróżnicowanie wyników wyszukiwania, o których wie większość osób związanych z pozycjonowaniem to geolokalizacja użytkownika korzystającego z wyszukiwarki, adres...
20.Zmiany w Narzędziach Webmastera Google
    W menu głównym Narzędzi Webmastera Google pojawiła się nowa pozycja ustawienia (settings), do której przeniesiono kilka opcji znajdujących się do tej pory w narzędziach (tools). Są...
21.Wpływ Sitemap.xml Google na ilość podstron w indeksie
Zaprezentowane poniżej informacje udostępnił nam jeden z naszych przyjaciół za co dziękujemy. Z wiadomych przyczyn nie podamy nazwy sklepu, ale postaramy się w miarę dokładnie opisać sytuację...
22.Search-Based Keyword Tool nowe narzędzie Google pomagające w doborze słów kluczowych
Search-Based Keyword Tool (www.google.com/sktool) jest już kolejną propozycją Google dla reklamodawców, mającą ułatwić im dobór maksymalnie optymalnych fraz i słów kluczowych. Jeśli chodzi o...
23.SEO Wars: Masowa banicja SWL'i
Popłoch i lament (większy niż zazwyczaj) zapanował wśród pozycjonerów. W ciągu kilku ostatnich dni Google usunął ze swojego indeksu strony znaczących systemów wymiany linków (popularnych SWL'i). Na...
24.Update Page Rank - czy coś się zmieniło?
Jak zwykle część pozycjonerów się cieszy część zgrzyta zębami. Na podstawie kilkudziesięciu przeanalizowanych rpzez nas stron, możnaby stwierdzić, że Google coraz skuteczniej i intensywniej...
25.Scraping - czy jest się czego bać?
Zazwyczaj Google dobrze radzi sobie ze scraperami i umiejętnie "wycina" ze swojego indeksu to co tak systematycnie i masowo generują. Czasami są jednak wyjątki. Tak jak pisaliśmy w...
26.Duplicate Content - wyjaśnienia Google
W związku z powtarzaniem się ciągle tych samych pytań dotyczących tzw. Duplicate Content, Google wyjaśniło na swoim blogu www.googlewebmastercentral.blogspot.com pewne kwestie związane z tym...

Słownik Wyników: 19

27.Caffeine
Caffeine to nowy silnik wyszukwiarki Google. Zmiany w algorytmie działania silnika wyszukującego opatrzone nazwą Caffeine zakładają przyspieszenie zwracania wyników przez wyszukiwarkę, zwiększenie...
28.Google Bomb
Masowe dodawanie do strony www odnośników opisanych w taki sam sposób. Jest to specjalny typ pozycjonowania naturalnego dokumentu wynikający z jego nagłej niezwykle wysokiej okresowej popularności...
29.Google Dance
Określenie aktualizacji danych w bazie Google. Podczas aktualizacji różne DC (Data Center) były aktualizowane z różną szybkością dlatego pojawiały się pewne różnice w wynikach wyszukiwania w...
30.Hilltop algorytm
Algorytm Hilltop (ang. Hilltop Algorithm) służy ocenie jakości stron na podstawie ilości i jakości powiązań między nimi. Kluczowym elementem wyróżniającym ten algorytm jest opieranie się na źródłach...
31.Seed Pages
Seed Pages to wąska grupa wybranych ręcznie stron www odpowiadających danej tematyce. Seed Pages są podstawą do ustalania współczynnika Trust Rank dla witryn powiązanych odnośnikami ze stronami z...
32.Google Preferred Sites
Google Preferred Sites (preferowane wyniki wyszukiwania google) to mechanizm wprowadzony przez Google pozwalający personalizować (przypisywać do danego kąta) strony internetowe preferowane przez...
33.Florida Update
Jedna z najbardziej radykalnych zmian jakie wprowadziła wyszukiwarka Google do swojego algorytmu. Florida Update miał miejsce w 2004. Polegał na wprowadzenia znaczących zmian w algorytmie...
34.Google Quality Rater
Ekspert ds. internetu pracującu dla Google. Docelowym zadaniem Google Quality Rater jest poprawienie jakości wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Osoba dbająca o jakość wyszukiwania w Google...
35.Google Webmaster Tools
Zestaw narzędzi webmastera Google Webmaster Tools (w skrócie GWT) pełni rolę przede wszystkim informacyjno-diagnostyczną. Narzędzia Webmastera Google dostarczają m.in. informacji o treści i...
36.Google Analytics
Google Analytics jest to narzędzie wyszukiwarki internetowej Google prezentujące statystyczne dane strony www dotyczące użytkowników strony i ich zachowania w obrębie analizowanej strony www i poza...
37.Adsense
Adsense podobnie jak Adwords jest to forma reklamy obsługiwana przez Google oparta o boksy reklamowe i system rozliczania PPC (Pay Per Click). Strona uczestnicząca w programie Adsense prezentuje w...
38.Adwords
Adwords jest to forma reklamy obsługiwana przez Google oparta o boksy reklamowe i system rozliczania PPC (Pay Per Click). Reklamy w postaci bloczków są wyświetlane obok wyników wyszukwiania. Cena...
39.Search Engine
patrz: wyszukiwarka internetowa
40.FSB
patrz: Fresh Site Bonus
41.Sandbox
Sandbox jest jednym z najpowrzechniejszych filtrów. Jego działanie nie jest sprecyzowane. Powszechnie przyjmuje się, że jest to jedna z form ochrony przed manipulowaniem wynikami wyszukiwania...
42.PageRank
Page Rank (PageRan, PR) jest to współczynnik opracowany i wykorzystywany przez wyszukiwarkę Google. Określa on wartość strony internetowej według subiektywnych obliczeń algorytmu wyszukiwarki...
43.Yahoo
Jeden z największych i najczęściej odwiedzanych serwisów internetowych na świecie. Druga najlepiej rozpoznawana w Polsce (choć nie ma polskiej wersji) wyszukiwarka internetowa. Założycielami są David...
44.Wyszukiwarka internetowa
Strona lub program, z ang Search Engine, pozwalający na wyszukiwanie informacji zapisanych w dowolnej formie w sieci internetowej. Celem wyszukiwarki internetowej jest poszukiwanie, gromadzenie i...
45.Google
Google Inc. to amerykańska firma, będąca właścicielem jednej z największych wyszukwiarek internetowych na świecie o tej samej nazwie. Słowo "google" kojarzone jest przede wszystkim właśnie...