Video

Prezentacje

Aktualności

Wojciech Szymański
13-11-2013

Ideo tworzy Centrum Kompetencyjne Marketingu Internetowego

Przekształcenie Działu Promocji w Wyszukiwarkach w Dział Marketingu Internetowego to nie jedyne zmiany jakie wprowadziła agencja interaktywna Ideo Sp. z o.o. Kolejną jest stworzenie Centrum Kompetencyjnego, które umożliwi nawiązanie licznych współprac z zewnętrznymi ekspertami. Dzięki temu Ideo poszerzy swój wachlarz usług oraz zapewni swoim klientów kompleksową obsługę w dziedzinie e-marketingu. 
 
„Powołanie działu Marketingu Internetowego to konsekwentna realizacja strategii budowania agencji o zintegrowanych kompetencjach zarówno technologicznych, jak i marketingowych” – mówi Arkadiusz Michno, prezes Ideo Sp. z o.o. „Zmiana nazwy działu jest konsekwencją zmian, które już dawno nastąpiły w Ideo. Od dłuższego już czasu realizowaliśmy projekty, które polegały nie tylko na pozycjonowaniu czy prowadzeniu kampanii w oparciu o boksy sponsorowane, ale wymagały prowadzenia dużo bardziej złożonych działań marketingowych.”
 
„Stworzenie działu, który zajmie się realizacją wszelkich działań e-marketingowych pozowali nam jeszcze sprawniej świadczyć usługi związane z szeroko pojętą promocją w Internecie” – dodaje Wojciech Szymański. „Inwestycje w poszerzanie kompetencji pracowników pozwoliły na rozszerzenie oferty o działania takie jak: copywriting, reklama displayowa, marketing wirusowy, e-mail marketing, działania w mediach społecznościowych, czy kompleksowe prowadzenie kampanii promocyjnych. W ofercie mamy również tworzenie strategii marketingowych, prowadzenie szkoleń, ale i doradztwo w tymże zakresie.”
 
Połączenie i zestawienie kompetencji z obszaru e-commerce z e-marketingiem pozwoli firmie na oferowanie klientom zaawansowanej analityki biznesowej. To z kolei umożliwi prowadzenie działań, których efektem jest podniesienie współczynnika konwersji w sklepach internetowych. Centrum Kompetencji to gwarancja łatwiejszego dostępu do wiedzy oraz informacji. Dzięki temu możliwe będzie szybsze opracowywanie kompleksowych i odpowiednio dostosowanych strategii marketingowych, które są niezbędnym elementem podczas pracy nad procesami sprzedażowymi i biznesowymi. Eksperci Centrum to specjaliści agencji Ideo związani z dziedziną marketingu internetowego. Ich współpraca z wewnętrznymi ekspertami umożliwi dostarczanie klientom usług charakteryzujących się najwyższą jakością oraz indywidualnie dostosowanych do potrzeb poszczególnych klientów. 
 
Wojciech Szymański, związany z Ideo od niemal 10 lat, niezmiennie pozostaje szefem działu. Jego doświadczenie w dziedzinie e-marketingu potwierdzają liczne publikacje oraz uczestnictwo (w roli prelegenta) w ponad 100 konferencjach branżowych związanych z e-PR i marketingiem internetowym. Warto jest również zaznaczyć, że już w listopadzie światło dziennie ujrzy publikacja „Leksykon pozycjonowania”, w której zawarto najważniejsze informacje dotyczące pozycjonowania serwisów internetowych, a prace nad kolejnymi opracowaniami już trwają. 
 
Do działu Marketingu Internetowego dołączyli również specjaliści zajmujący się badaniem użyteczności serwisów, copywritingiem, analityką, programami lojalnościowymi i partnerskimi, a także eksperci pracujący nad strategiami marketingowymi, którzy wcześniej działali w innych, technologicznych działach firm.
 
wstecz

Komentarze