Video

Prezentacje

Aktualności

Leksykon pozycjonowania
04-12-2013

Wskazówki i sekrety promocji w wyszukiwarkach

„Leksykon pozycjonowania”  to publikacja autorstwa Wojciecha Szymańskiego. Składa się na nią zarówno praktyczna jak i teoretyczna wiedza i informacje o tym, jak skutecznie promować się w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie tej pozycji możliwe było dzięki współpracy agencji Ideo Sp. z o.o. z wydawnictwem Newsline.

„Leksykon pozycjonowania”  to około 100 stron poświęconych m.in. definicjom dotyczących pozycjonowania. Każdy z przedstawionych w leksykonie terminów został szczegółowo opisany oraz wzbogacony dodatkowo o przykłady i grafiki. Wszystko to po to, aby czytelnik mógł łatwiej zrozumieć omawianie kwestie. Pozycjonowanie serwisów internetowych to proces, który wymaga specjalistycznej wiedzy. Autor publikacji połączył w niej swoje duże doświadczenie oraz wiedzę z dziedziny e-marketingu. Zawarł w niej dodatkowo praktyczne wskazówki, które okazać się mogą zarówno dla początkujących, ale również dla tych, którzy mieli już kontakt z tematem pozycjonowania i promowania w wyszukiwarkach internetowych. 

„Warto zauważyć, że leksykon nie jest kolejną obszerną publikacją, w standardowy sposób przedstawiającą, czym jest pozycjonowanie. Opracowanie jest rodzajem przewodnika, w którym w sposób skondensowany i przejrzysty wyjaśniam to, co najważniejsze. Wszelkie działania niezbędne przy promocji w wyszukiwarkach internetowych zostały uporządkowane alfabetycznie i opisane w zrozumiały dla każdego sposób.” -  mówi Wojciech Szymański, Ideo Sp. z o.o.

Warto jest również wspomnieć, że publikacja została objęta patronatem merytorycznym aż przez cztery różne instytucje, a mianowicie: Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Wyższą Szkołę Europejską im. Ks. Józefa Tischnera oraz Akademię Leona Koźmińskiego. Eksperci działający w dziedzinie marketingu internetowego pozytywnie ocenili publikację, zaznaczając, że jest to pozycja godna uwagi. Wskazane przez nich zalety to między innymi przejrzyste przekazanie informacji, staranny wybór odpowiednich zagadnień oraz praktyczne podejście do poruszanej tematyki, czego przykładem są porady dopełniające poszczególne definicje.

Wojciech Szymański w branży e-marketingu i pozycjonowania posiada bogate doświadczenie. Zajmuje się on już od 10 lat tą właśnie kwestią w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. Na swoim koncie ma on również przeprowadzenie wielu szkoleń oraz uczestnictwo w roli prelegenta na licznych konferencjach. Wszystkie te doświadczenia stały się podstawą do napisania leksykonu.

wstecz

Komentarze